مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 15:452023-11-14فرهنگي

گارفیلد برگشت/ انتشار تیزر گارفیلد گربه ای که لازانیا می خورد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ورایتی، کریس پرت بازیگر مشهور فیلم های «دنیا ژرواسیک» این بار صداپیشه استعاری ترین و در عین حال دوست داشتنی ترین گربه نارنجی جهان شده و در تیزر فیلم «گارفیلد» که 24 می 2024 به سینما ها می رود، - تیزر فیلم گارفیلد گربه ای که از روز دوشنبه متنفر است و این بار کریس پرت صداپیشه اش شده است، منتشر شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ورایتی، کریس پرت بازیگر مشهور فیلم های دنیا ژرواسیک این بار صداپیشه استعاری ترین و در عین حال دوست داشتنی ترین گربه نارنجی جهان شده و در تیزر فیلم گارفیلد که 24 می 2024 به سینما ها می رود، وی را تصویر می کند.

در این انیمیشن جدید شخصیت های جدیدی وارد دنیایی می شوند که جیم دیویس خالق این کمیک ساخته که ساموئل ال جکسون در نقش ویک، پدر گارفیلد از جمله آنهاست.

پیش از این جکسون در پنجه های خشم: افسانه هنک در نقش گربه صداپیشگی کرده بود و پرت در فیلم برادران سوپر ماریو شخصیت ماریو را ایفا کرده بود.

در تیزر فیلم گارفیلد ، گربه چاق دوست داشتنی تعریف می کند که چطور صاحبش جان را به فرزندی پذیرفت و در سکانسی دیگر قبل از اینکه در سینی لازانیا شیرجه بزند، به همه هشدار می دهد: پیشاپیش عذرخواهی می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گارفیلد برگشت/ انتشار تیزر گارفیلد گربه ای که لازانیا می خورد

گارفیلد برگشت/ انتشار تیزر گارفیلد گربه ای که لازانیا می خورد