مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 00:402023-11-13اقتصادي

دبی 50 میلیارد دلار از بویینگ هواپیما خرید


برای اقتصاد دبی ، کشوری که به اندازه دیگر همسایگانش غنی از منابع نفت نیست، صنعت هوانوردی و گردشگری دو صنعت حیاتی محسوب می شود و دولت قصد دارد تا فعالیت در این بخش ها را در یک دهه آینده دو برابر کند.

- شرکت های هواپیمایی دبی روز دوشنبه با پیش بینی رشد سفرهای بین المللی، ارزش سفارش های خود برای خرید جت های بویینگ را به بیش از 50 میلیارد دلار رساندند و به این ترتیب رقبای منطقه ای خود را کنار زدند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازیورونیوز؛ شرکت هواپیمایی امارات متعلق به دولت این کشور و شرکت هواپیمایی خواهرش یعنی فلای دبی سفارش خرید 125 فروند هواپیمای جت پهن پیکر بویینگ را در اولین روز نمایشگاه هوایی دبی که 13 نوامبر افتتاح شد، نهایی کردند و درمقابل شرکت هواپیمایی ایرباس اروپا را در انتظار دریافت سفارش برای جت های تقریباً مشابه قرار دادند.

  سفارش خرید هواپیماهای بویینگ گ 777X که روز دوشنبه نهایی شد، در مجموع 90 فروند هواپیما را شامل می شد.

  شرکت هواپیمایی امارات همچنین قرارداد دیگری برای خرید پنج فروند بویینگ 787 دریم لاینر امضا کرد و شرکت فلای دبی نیز سفارش خرید 30 فروند هواپیما از همین مدل را داد.

  شیخ احمد بن سعید آل مکتوم، رییس هیأت مدیره دو شرکت هواپیمایی امارات و فلای دبی نیز گفت: این سفارش ها و سرمایه گذاری های قابل توجه، نشان دهنده تعهد دبی به آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبی 50 میلیارد دلار از بویینگ هواپیما خرید

دبی 50 میلیارد دلار از بویینگ هواپیما خرید