مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 12:352023-10-24اجتماعي

تضمین سلامت جامعه با توسعه ورزش دانش آموزی


معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش وپرورش استان زنجان گفت: تربیت بدنی بخشی از برنامه های آموزش وپرورش است که همانند دروس دیگر سهم قابل توجهی در تربیت و تندرستی نسل جوان دارد.

- حجت محمدی مغانی ظهر امروز (2 آبان ماه) در آیین تجلیل از دبیران تربیت بدنی آموزش وپرورش شهرستان ابهر ضمن تبریک این هفته، اظهار کرد: تربیت بدنی بخش مهمی از تعلیم و تربیت است که از طریق حرکات مبتنی بر اصول علمی، جریان رشد و تکامل را در همه ابعاد وجود انسان، جسمانی، روانی و اخلاقی تسهیل و هماهنگ کرده و به رشد و شکوفایی استعدادهای فرد کمک می کند و در واقع تربیت بدنی آن جنبه از فرآیند تعلیم و تربیت است که در آن هم تربیت بدن و هم تربیت از طریق بدن مطرح است.

وی با تاکید بر ضرورت بها دادن به حوزه تربیت بدنی در مدارس، تصریح کرد: تربیت بدنی نیز بخشی از برنامه های آموزش وپرورش است که همانند دروس دیگر سهم قابل توجهی در تربیت و تندرستی نسل جوان دارد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش وپرورش استان زنجان با اشاره به طرح های ورزشی انجام شده در سطح شهرستان، تاکید کرد: به سرانجام رسیدن این طرح های ورزشی نتیجه پیگیری و فعالیت مستمر مجموعه آموزش وپرورش شهرستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تضمین سلامت جامعه با توسعه ورزش دانش آموزی

تضمین سلامت جامعه با توسعه ورزش دانش آموزی