مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 23:202023-11-07اقتصادي

پرداخت 110 میلیارد تومان به واحدهای راکد و نیمه فعال


جلسه قرارگاه صنعتی خاتم الانبیاء (ص) با حضور غالب اعضا در محل اتاق بازرگانی، صنایع و معادن شیراز برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، در این جلسه که یدالله حقیقی رییس هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان فارس و مدیرعامل شرکت برق منطقه ای فارس و بوشهر، مهندس مصطفی هاشمی مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس و نمایندگان دستگاه های مختلف و سایر اعضا حاضر بودند، دبیر قرارگاه صنعتی خاتم الانبیاء (ص) گفت: استان فارس با قریب به 5 میلیون نفر جمعیت، 37 شهرستان و 120 شهر دارای 62 شهرک صنعتی و شش منطقه ویژه اقتصادی است.

حسین پناهی ادامه داد: در فارس تعداد قریب به 4294 واحد صنعتی دارای پروانه بهره برداری با اشتغال نزدیک به 104 هزار نفر داریم.

وی در حوزه معدن نیز گفت: فارس یکی از استان های غنی از لحاظ معدنی است که دارای 705 واحد معدنی با پروانه بهره برداری و اشتغال قریب به 10 هزار نفر می باشد.

رییس سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان فارس با بیان اینکه تقویت و حمایت از بنگاه های کوچک و متوسط از جمله راهکارهای حمایت از تولید ملی و رشد و رونق اقتصادی است، تصریح کرد: برهمین اساس پرداختن به احیای واحدهای راکد و نیمه فعال همواره مورد توجه مقام معظم رهبری بوده و ایشان بر لزوم احیای صنایع کوچک و متوسط به عنوان یکی از برنامه های اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 110 میلیارد تومان به واحدهای راکد و نیمه فعال

پرداخت 110 میلیارد تومان به واحدهای راکد و نیمه فعال