مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 12:502023-11-11سياسي

نقاط جرم خیز بندرعباس پاک سازی شود/ معتادین متجاهر بندرعباس ساماندهی شوند


نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: پاک سازی نقاط حادثه و جرم خیز بندرعباس در دستور کار نیروی انتظامی هرمزگان باشد و نباید متخلفین در این مکان ها احساس امنیت کنند.

- ایسنا/هرمزگان نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: پاک سازی نقاط حادثه و جرم خیز بندرعباس در دستور کار نیروی انتظامی هرمزگان باشد و نباید متخلفین در این مکان ها احساس امنیت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده ظهرامروز (بیستم آبان ماه) در دیدار فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس و روسای کلانتری های زیرمجموعه، بندرعباس را چشم، استان هرمزگان دانست و اظهار کرد: به هر میزان که در شهر بندرعباس بتوانیم در شاخص ها وحوزه های مختلف موفق باشیم، به همان میزان سایر شهرستان های هرمزگان نیز تحت تاثیر قرار خواهند گرفت به همین جهت بندرعباس از اهمیت ویژه ای برای نظام برخوردار است.

وی، تامین امنیت داخلی را زمینه ساز تامین امنیت خارجی دانست و عنوان کرد: پاک سازی نقاط حادثه و جرم خیز بندرعباس در دستور کار نیروی انتظامی هرمزگان باشد و نباید متخلفین در این مکان ها احساس امنیت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ضمن قدردانی از تلاش های مجموعه انتظامی هرمزگان برای مقابله با قاچاق سوخت، تصریح کرد: آن زمان که هنوز مجموعه های مختلف پای کار نیامده بودند نیروی انتظا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقاط جرم خیز بندرعباس پاک سازی شود/ معتادین متجاهر بندرعباس ساماندهی شوند

نقاط جرم خیز بندرعباس پاک سازی شود/ معتادین متجاهر بندرعباس ساماندهی شوند