مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 07:252023-11-05بين الملل

معاون اول رییس جمهور وارد شانگهای شد


محمد مخبر معاون اول رییس جمهور به منظور شرکت و سخنرانی در ششمین نمایشگاه بین المللی واردات چین و توسعه روابط اقتصادی با پکن بامداد روز یک شنبه به وقت تهران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، مخبر بامداد روز یک شنبه به وقت محلی در بدو ورود به فرودگاه بین المللی خونگ چیائو از سوی مقامات دولت چین، سفیر ایران در چین و برخی مدیران و معاونین وزارت امو خارجه مورد استقبال قرار گرفت.

معاون اول رییس جمهور با سفر به چین در مراسم افتتاحیه ششمین نمایشگاه بین المللی واردات چین سخنرانی و برای توسعه بازارهای بین المللی جمهوری اسلامی ایران با مقامات چین و کشورهای حاضر مذاکره می کند.

در این سفر که با بدرقه رسمی رییس دفتر رییس جمهور و جمعی از اعضای هیأت دولت آغاز شد، وزیر صمت، معاون اجرایی، وزیر اقتصاد، مخبر را همراهی می کنند.

ششمین نمایشگاه واردات چین برای نمایش کالاهای صادراتی به چین با حضور نخست وزیر این کشور و مقامات بلندپایه کشورهای مختلف جهان امروز (یکشنبه) بصورت رسمی افتتاح می شود و معاون اول رییس جمهور با دعوت رسمی نخست وزیر چین ضمن سخنرانی در مراسم افتتاحیه، گفتگوهای دو و چندجانبه ای را برای توسعه روابط اقتصادی و بازارگشایی برای کالاهای ایرانی در چین و سایر کشورها انجام می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون اول رییس جمهور وارد شانگهای شد

معاون اول رییس جمهور وارد شانگهای شد