مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 14:552023-10-31سياسي

رییس سازمان محیط زیست کشور از تالاب خشکیده هامون بازدید کرد


رییس سازمان محیط زیست به همراه رییس منابع طبیعی کشور و جمعی از مسؤولان سیستان و بلوچستان از بستر تالاب خشکیده هامون بازدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس، با توجه به اهمیتی که مقابله با پدیده گرد و غبار در سیستان و بلوچستان برای دولت سیزدهم دارد، برای نخستین بار جلسه ستاد ملی مقابله با پدیده گرد و غبار در این استان برگزار خواهد شد.

پیگیری مصوبات قبلی سفر رییس سازمان حفاظت محیط زیست، بازدید از آخرین شرایط تالاب هامون، بررسی وضعیت چاه نیمه ها و برگزاری ستاد ملی مقابله با پدیده گرد و غبار از برنامه های دیگر سلاجقه در این سفر است.

شانزدهمین جلسه ستاد ملی مقابله با پدیده گرد و غبار با حضور نمایندگانی از تمام دستگاه های مسؤول در این استان برگزار خواهد شد.

با توجه به اهمیت مقابله با پدیده گرد و غبار در سیستان و بلوچستان برای دولت سیزدهم، برای نخستین بار است که این جلسه، خارج از پایتخت برگزار می شود.

تالاب بین المللی هامون در زمان پرآبی یکی از تالاب های مهم دنیا و بزرگترین دریاچه آب شیرین در سراسر فلات ایران محسوب می شود که با مساحتی حدود 5700 کیلومتر مربع و دامنه عمق یک تا پنج متر در ناحیه کویری و بیابانی شرق کشور، در منطقه سیستان واقع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان محیط زیست کشور از تالاب خشکیده هامون بازدید کرد

رییس سازمان محیط زیست کشور از تالاب خشکیده هامون بازدید کرد