مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 12:452023-10-26حوادث

دستگیری گرداننده کانال تلگرامی ازدواج اینترنتی


رییس پلیس فتا لرستان،از شناسایی و دستگیری فردی که با راه اندازی کانال تلگرامی ازدواج اینترنتی اقدام به کلاهبرداری اینترنتی از کاربران می کرد، - ایسنا/لرستان رییس پلیس فتا لرستان،از شناسایی و دستگیری فردی که با راه اندازی کانال تلگرامی ازدواج اینترنتی اقدام به کلاهبرداری اینترنتی از کاربران می کرد، خبر داد.

سرگرد حسین سپه وند، امروز در جمع خبرنگاران گفت: این متهم با انجام تبلیغات با عنوان ازدواج موقت و حلال از کاربران فضای مجازی کلاهبرداری می کرد.

رییس پلیس فتا لرستان با بیان اینکه در پی شکایت و مراجعه حضوری چند تن از شهروندان مبنی فریب و کلاهبرداری ازآنان، مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت، افزود: برابر اظهارات شاکیان و ضمن بررسی های انجام شده مشخص شد که متهم با راه اندازی کانال تلگرامی و انجام تبلیغات گسترده در فضای مجازی، آنها را فریب داده و مبلغی را به عنوان دستمزد یا بیعانه از آنها دریافت می کرده است.

وی ادامه داد: با اقدامات پلیس صورت گرفته توسط کارشناسان فتا کوهدشت، متهم پرونده در این شهرستان شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

سپه وند گفت: متهم در تحقیقات اولیه، منکر بزه ارتکابی شد ولی پس از روبه رو شدن با مستندات، به جرم خود اعتراف کرده و مبلغ کلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری گرداننده کانال تلگرامی ازدواج اینترنتی

دستگیری گرداننده کانال تلگرامی ازدواج اینترنتی