مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 15:152023-10-23اقتصادي

محکومیت 2 میلیاردی متصدی دخانی در گیلان


مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان با اشاره به رسیدگی به پرونده متصدی کالای دخانی در شعبه دوم بدوی رشت گفت: بر اساس حکم دادگاه، متهم به پرداخت جزای نقدی معادل یک چهارم ارزش کالا به مبلغ 2 میلیارد و 171 میلیون ریال محکوم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مرتضی امینی مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان بعدازظهر امروز در گفت وگوی خبری سیمای مرکز گیلان با بیان اینکه تعزیرات حکومتی از هیچ تلاشی برای برخورد با هرگونه قاچاق دریغ نمی کند، اظهار کرد: در شرایط اقتصادی امروز همواره عده ای سودجو سعی در ایجاد اختلال در بازار دارند که تعزیرات حکومتی در برخورد با این گونه افراد مماشات نمی کند.

وی با اشاره به رسیدگی به پرونده متصدی کالای دخانی در شعبه دوم بدوی رشت افزود: متهم، موجودی انبار خود به ارزش بیش از هشت میلیاردریال را در سامانه جامع انبارها ثبت نکرده بود که حکم احتکار را دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان با بیان اینکه شعبه پس از بررسی پرونده و نداشتن مدارک قانونی اتهام انتسابی را محرز اعلام کرده است، گفت: بر اساس حکم دادگاه متهم به پرداخت جزای نقدی معادل یک چهارم ارزش کالا به مبلغ 2 میلیارد و 171 میلیون ریال محکوم شد.

  به گفته امینی، این گزارش را مأموران سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان در بازرسی از انبار نگهداری کالا تهیه و برای رسید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت 2 میلیاردی متصدی دخانی در گیلان

محکومیت 2 میلیاردی متصدی دخانی در گیلان