مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 07:052023-11-12ورزشي

اعلام حمایت ورزشکاران مازندران از مردم مظلوم غزه


فرمانده سپاه کربلای مازندران با اعلام حمایت ورزشکاران مازندرانی از مردم نوار غزه، گفت: ورزشکاران در میادین ورزشی و سیاسی دست به محکومیت وحشی گری و کشتار مردم فلسطین توسط اسراییلی ها می زنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، سیاوش مسلمی شب گذشته در آیین تجلیل از مدال آوران مازندرانی بازی های آسیایی و پاراآسیایی، اظهار کرد: پهلوانان و مدال آوران خطه مازندران ویژه هستند و در جوانمردی و از خودگذشتگی سرآمد خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه ورزشکاران مازندرانی به شدت خانواده دوست بوده و احترام زیادی برای پدر و مادر قائل هستند، افزود: این ورزشکاران به پرچم کشورشان به شدت اعتقاد دارند و به ایران و ایرانی عشق می ورزند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اعلام اینکه ورزشکاران و مدال آوران این خطه خیلی ساعی و سخت کوش هستند و برای به دست گرفتن پرچم و اهتزار آن در دنیا همه آنچه در توان دارند را به خدمت می گیرند، یادآور شد: ولی در کشورهای دیگر چنین عرق و علاقه را نمی توان پیدا کرد.

وی با بیان اینکه افتخار می کنم بعنوان یه مازندرانی در جمع مدال آوران هستم و از آنها و خانواده شان که که همیشه دلتنگ دوری هستند صمیمانه قدرشناسی می کنم، گفت: ایران بهترین مردم را در دنیا دارد و مازندران بهترین مردم کشور را در خود جای داده اند زیرا مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام حمایت ورزشکاران مازندران از مردم مظلوم غزه

اعلام حمایت ورزشکاران مازندران از مردم مظلوم غزه