مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 14:402023-10-25سياسي

رییسی: ایران برای همکاری در حوزه های سودمند اقتصادی با نیجر آمادگی دارد


رییس جمهور با اشاره به تجربیات و توانمندی های ارزشمندی که ملت ایران به برکت انقلاب اسلامی در چهار دهه گذشته به دست آورده است، بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای همکاری در حوزه های سودمند اقتصادی با نیجر تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ابراهیم رییسی ظهر امروز چهارشنبه در دیدار باکاری یائو سانگاره وزیر امور خارجه نیجر، استقلال خواهی و ایستادگی مردم این کشور مقابل سیاست های سلطه طلبانه اروپایی را حاکی از عبور واقعی آفریقا از استعمار توصیف و تصریح کرد: استحکام و ایستادگی در مسیر تحقق اهداف و حفظ وحدت و انسجام، رمز موفقیت در دستیابی به استقلال و آزادی است.

رییس جمهور با اشاره به تجربیات و توانمندی های ارزشمندی که ملت ایران به برکت انقلاب اسلامی در چهار دهه گذشته به دست آورده است، بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای همکاری در حوزه های سودمند اقتصادی تاکید کرد.

رییس جمهور با یادآوری اقدامات سلطه طلبانه کشورهای غربی در تاریخ معاصر جهان، جنایات امروز رژیم صهیونیستی در غزه و حمایت کشورهای غربی از این جنایات را نیز چهره عریان نژادپرستی و استعمارگری غربی ها در حال حاضر دانست.

باکاری یائو سانگاره وزیر امور خارجه نیجر نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از مشاهده پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران، هدف از سفرش به ایران را تقویت رواب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: ایران برای همکاری در حوزه های سودمند اقتصادی با نیجر آمادگی دارد

رییسی: ایران برای همکاری در حوزه های سودمند اقتصادی با نیجر آمادگی دارد