مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 15:152023-11-02دانش

مدرک گرایی جایگزین یادگیری واقعی شده است


در حال حاضر دو رویکرد در بازار وجود دارد، رویکرد کسانی که آچار فرانسه هستند و کسانی که در یک حوزه متخصص هستند اما نیاز بازار افرادی نیست که آچار فرانسه هستند، - بلکه افرادی است که در یک زمینه خاص مثل بازاریابی اینترنتی، CRM متخصص هستند.

دکتر جبار باباشاهی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران در کارگاه تحلیل بازار کار رشته های مختلف مدیریت که به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان قم و معاونت پژوهشی دانشکده مدیریت و حسابداری دانشکدگان فارابی برگزار شد، در خصوص وضعیت بازار رشته مدیریت، گفت: در سال گذشته 60 هزار نفر دانشجو از ایران مهاجرت کردند، در نتیجه بازار برای کسانی که در حال حاضر در ایران هستند بازار رو به پیشرفتی است ولی باید تحلیل خوبی از آن داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم، وی افزود: کسی که تازه وارد بازار کار می شود نباید انتظار داشته باشد که صندلی مدیریتی را از ابتدا به او بدهند بلکه باید مراتب پیشرفت را گام به گام طی کنند، برای مثال یک جوان 22 ساله ای که تازه از دانشگاه فارغ التحصیل شده باید از مشاغل سطح پایین تری نسبت به مدیریت شروع کنند.

استاد دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران با اشاره به بازار کار حسابداری مالیاتی، اظهار کرد: بزرگترین و گسترده ترین بازار کار، مربوط به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرک گرایی جایگزین یادگیری واقعی شده است

مدرک گرایی جایگزین یادگیری واقعی شده است