مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 15:452023-11-15بين الملل

مُچ گیری واشنگتن پست از دروغ ترامپ درباره حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد


ترامپ اخیرا مدعی شده ایران قبل از حمله موشکی به پایگاه عین الاسد با او تماس گرفته و این حمله نمایشی را هماهنگ کرده بود، اما واشنگتن پست با استناد به اسناد و مدارک غیرقابل تردید ادعای ترامپ را دروغ و خلاف واقع دانسته است.

- ترامپ اخیرا مدعی شده ایران قبل از حمله موشکی به پایگاه عین الاسد با او تماس گرفته و این حمله نمایشی را هماهنگ کرده بود، اما واشنگتن پست با استناد به اسناد و مدارک غیرقابل تردید ادعای ترامپ را دروغ و خلاف واقع دانسته است.

روزنامه واشنگتن پست آمریکا ادعاهای اخیر ترامپ درباره دو موضوع سرنگونی پهپاد آمریکایی از سوی ایران و حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد را بررسی کرده و هر دو روایت ترامپ از وقایع را دروغ و خلاف واقع دانسته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران و بر اساس این گزارش ، ترامپ اخیرا در سخنانی شده حمله ایران به پایگاه عین الاسد آمریکا در عراق از قبل از سوی مقامات ایران با او برنامه ریزی شده بوده و قرار بوده موشک ها به اهدافی موثری نخورد و ما هم واکنشی نشان ندهیم.

  او مدعی شده پیش از حمله از مقامات ایران با او تماس گرفتند و گفتند موشک های دقیقی به اهدافی غیرموثر می زنیم تا انتقام گرفته باشیم و شما هم پاسخی ندهید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مُچ گیری واشنگتن پست از دروغ ترامپ درباره حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد

مُچ گیری واشنگتن پست از دروغ ترامپ درباره حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد