مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 12:052023-10-28اقتصادي

صدور بیش از 4000 پروانه کسب صنفی در 6 ماه نخست سال


معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت گلستان از صدور بیش از 4 هزار پروانه کسب صنفی با اشتغال بالغ بر 10 هزار نفر در استان گلستان خبر داد.

- ایسنا/گلستان معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت گلستان از صدور بیش از 4 هزار پروانه کسب صنفی با اشتغال بالغ بر 10 هزار نفر در استان گلستان خبر داد.

احمد وطنی صبح شنبه 6 آبان 1402 در گفت وگو با خبرنگاران با تاکید بر اهمیت پرداختن به اشتغال جوانان در استان اظهار کرد: ایجاد اشتغال پایدار در حوزه های صنفی و خدماتی و صنعتی و معدنی مورد توجه و تاکید مدیران استان قرار دارد و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنیم.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان بیان کرد: در 6 ماه نخست سال جاری چهار هزار و 79پروانه کسب صنفی در تمامی نقاط استان گلستان صادر شده که با صدور این میزان پروانه کسب صنفی، شاهد اشتغال 10 هزار و 200 نفر در رسته توزیعی، خدماتی، تولیدی و خدمات فنی در استان گلستان هستیم.

وی اضافه کرد: در راستای رسیدگی به مسائل و مشکلات حوزه اصناف استان در نیمه نخست امسال تعداد 70 جلسه کمیسیون نظارت بر سازمان های صنفی در سراسر استان برگزار شده که منجر به مصوباتی در راستای اجرای نرخ جدید برخی کالاها و خدمات، ساماندهی صنوف ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور بیش از 4000 پروانه کسب صنفی در 6 ماه نخست سال

صدور بیش از 4000 پروانه کسب صنفی در 6 ماه نخست سال