مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 17:202023-10-24سياسي

بیمه سلامت شاهکار دولت سیزدهم است


مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه، از بیمه سلامت به عنوان شاهکار دولت سیزدهم یاد کرد و گفت: پوشش بیمه همگانی بزرگ ترین خدمت دولت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، رضا تحویلیان مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه امروز در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت گرامیداشت هفته بیمه سلامت ضمن ابزار همدردی با مردم مظلوم فلسطین، اظهار کرد: بیمه سلامت در یک دوران بسیار درخشان و طلایی است.

وی ادامه داد: بیمه سلامت در راستای اجرای عدالت در جامعه در درجه اول به دنبال اجرای یک بیمه همگانی در کشور بوده و بیمه شدن اقشار کم درآمد را در دستور کار داشته است.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: بالغ بر 6 میلیون نفر که فاقد هر بیمه ای بودند به صورت رایگان توسط بیمه سلامت بیمه شده اند.

وی با اشاره به خدمات بیمه سلامت در رابطه با تأسیس صندوق بیماری های صعب العلاج، خاطرنشان کرد: حمایت بیمه سلامت با تأسیس این صندوق از 5 بیماری به 107 بیماری ارتقاع پیدا کرده است.

*800 هزار کرمانشاهی بیمه رایگان دارند تحویلیان با بیان اینکه 58 درصد جمعیت استان تحت پوشش بیمه سلامت است، گفت: 800 هزار نفر از این تعداد به صورت کاملا رایگان بیمه هستند.

وی بیشترین میزان هزینه های این صندوق را مربوط به بیماری های سرطان و دیابت دانست و گفت: 28 هزار و 416 بیماری خاص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه سلامت شاهکار دولت سیزدهم است

بیمه سلامت شاهکار دولت سیزدهم است