مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 11:352023-11-03پزشكي

انتقال تعدادی از مصدومان سانحه مرگبار لنگرود به رشت


رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از انتقال تعدادی از مصدومان سانحه مرگبار لنگرود به رشت خبر داد و گفت: هم اکنون 10 تن از مصدومان حادثه در مرکز آموزشی درمانی ولایت رشت تحت مداوا هستند.

- دکتر محمدتقی آشوبی دقایقی قبل با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون 32 نفر در این سانحه جان خود را از دست داده اند.

وی با ابراز تاسف و تالم از این سانحه مرگبار و اندوهبار، افزود: کادر درمان برای نجات جان مصدومان این حادثه در لنگرود و رشت پای کار است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از تشکیل تیم های عملیاتی پاسخ به بحران در رشت و لنگرود خبر داد و گفت: فرآیند اعزام و مداوای مصدومان این حادثه همچنان ادامه دارد.

آشوبی با بیان اینکه تیم های تخصصی و فوق تخصصی در مرکز آموزشی درمانی ولایت رشت حضور دارند، خاطرنشان کرد: تیم هایی از اورژانس پیش بیمارستانی نیز در محل حادثه حضور یافته و پس از اقدامات اولیه، سانحه دیدگان و مصدومان را به مرکز استان، منتقل می کنند.

وی با بیان اینکه شش تن از این مصدومان در بیمارستان شهید حسین پور لنگرود تحت مداوا هستند، گفت: هم اکنون 10 تن از مصدومان به مرکز آموزشی درمانی ولایت رشت منتقل شده اند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال تعدادی از مصدومان سانحه مرگبار لنگرود به رشت

انتقال تعدادی از مصدومان سانحه مرگبار لنگرود به رشت