مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 17:002023-10-23بين الملل

بی اعتمادی شدید فلسطینی ها به راهکار صلح بایدن


نتایج نظرسنجی موسسه گالوپ نشان می دهد که بیش از 80 درصد مردم فلسطین به رییس جمهور آمریکا بی اعتماد بوده و سیاست های وی برای برقراری صلح را اصلا قبول ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، نتایج یک نظرسنجی پیش از آغاز حملات ماه اکتبر رژیم صهیونیستی نشان می دهد که اکثریت قریب به اتفاق مردم فلسطین به رییس جمهور آمریکا و سیاست هایش برای برقراری صلح میان حماس و رژیم صهیونیستی کاملا بی اعتماد هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازموسسه گالوپ، اکثر مردم فلسطین به این موضوع که جو بایدن، رییس جمهور آمریکا بتواند به ارائه راه حلی که منجر به صلح بین طرفین جنگ و درگیری در فلسطین اشغالی شود، تردید دارند.

بر اساس نتایج این نظرسنجی انجام گرفته شده، اکثر فلسطینی ها به توانایی جو بایدن، رییس جمهور آمریکا برای تسهیل در برقراری ایجاد یک توافق صلح عادلانه هیچ اعتمادی ندارند.

طبق این نظر سنجی 84 درصد از فلسطینی ها خیلی کم به بایدن اعتماد دارند در حالی که 70 درصد دیگر از آنها اصلا به او اعتماد ندارند.

در نظرسنجی مذکور این نکته گفته شده است که در دوره منتهی به 7 اکتبر(تاریخ شروع درگیری میان حماس و رژیم صهیونیستی) از هر چهار شهروند فلسطینی ساکن بیت المقدس، نوار غزه و کرانه باختری تنها یک نفر از راهکار برقراری دو کشور جداگانه برای فلسطین و رژیم صهیونیستی حمایت کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی اعتمادی شدید فلسطینی ها به راهکار صلح بایدن

بی اعتمادی شدید فلسطینی ها به راهکار صلح بایدن