مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 19:052023-11-13سياسي

نه امنیت را می بینند، نه پَرکشیدن حافظان امنیت را!


شهادت حتی یک مامور پلیس را لَب پَر شدن ظرف امنیت، دانسته و اعلام می دارد، امنیت، نعمتی است از نظرِ مردم پوشیده تا آنگاه که نا امنی رخ دهد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه انتظامی خبرگزاری فارس،سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی فراجا در یادداشتی، نوشت:انگار ماموران پلیس رابرای جان دادن آفریده اند ، گاه در میدان نبرد با پلشتی ها شهید می شوند، گاه ترور شده و گاه با زخم زبان ها و دشنام های عده ای که تنها زمانی ناامنی ها را فریاد می زنند که خود و اطرافیانشان دچار بحران شوند.

سردار منتطر المهدی گفت:از پای در می آیند؛ گویا امنیت را موضوعی قدیم می دانند که همیشه و هرآینه بوده و هیچگاه حادث نبوده است و نیازی به مراقبت از آن نیست، امن و امان جامعه را بدون حافظان آن تصور می کنند در حالیکه فقدان حتی یک پلیس به معنای لَب پَر شدن ظرف امنیت است.

وی ادامه داد:آنانکه در فقدان فردی شهیر داد ناامنی می دادند، کجا هستند تا فریادشان گوش فلک را کَر کند که، یا مردم! در کمتر از یک روز، نامردمان، 2 حافظ امنیت را شهید کرده اند، البته آمار شهدای اخیر را باید به 3 شهید ترور شده چندی پیش و بیش از 13 هزار شهید سال های دور و نزدیک دفاع از کیان کشور و حراست از امنیت مرز تا مرکز، افزود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نه امنیت را می بینند، نه پَرکشیدن حافظان امنیت را!

نه امنیت را می بینند، نه پَرکشیدن حافظان امنیت را!