مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 13:002023-10-24ورزشي

ارمغانی: ظرفیت فعلی بسکتبال همین است/ برکناری دمیر اشتباه است


سرمربی سابق تیم ملی بسکتبال ایران، ظرفیت فعلی این رشته در کشور را همین دانست و گفت اگر فدراسیون از روند کاری دمیر راضی است، باید با این مربی ادامه دهد.

- سرمربی سابق تیم ملی بسکتبال ایران، ظرفیت فعلی این رشته در کشور را همین دانست و گفت اگر فدراسیون از روند کاری دمیر راضی است، باید با این مربی ادامه دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جواد داوری پس از انتخابش به عنوان رییس فدراسیون بسکتبال در نخستین اقدام بزرگ خود مصطفی هاشمی را از سرمربیگری تیم ملی کنار گذاشت و سعید ارمغانی را به عنوان سرمربی جدید منصوب کرد.

با این حال عمر سرمربیگری سعید ارمغانی هم در تیم ملی زیاد نبود.

انتقادهای زیاد از این سرمربی باعث شد تا جواد داوری ضمن برکناری این سرمربی، هاکان دمیر ترکیه ای را به عنوان سرمربی تیم ملی منصوب و دلیل این تصمیمش را هم سرعت بخشیدن به پروسه تغییر نسل در تیم ملی اعلام کند.

برکناری سعید ارمغانی اما حاشیه هایی را نیز به همراه داشت.

مدت ها بعد از خبر انتخاب هاکان دمیر، سعید ارمغانی اعلام کرد که فعلا قراردادش با فدراسیون ایران پابرجاست و منتظر است تا به صورت دوستانه به همکاری خود با فدراسیون ایران پایان دهد.

پس از کش وقوس های فراوان اکنون این قرارداد به پایان رسیده و ارمغانی نیز در گفت وگو با ایسنا، درباره حل شدن مشکلش با فدراسیون بسکتبال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارمغانی: ظرفیت فعلی بسکتبال همین است/ برکناری دمیر اشتباه است

ارمغانی: ظرفیت فعلی بسکتبال همین است/ برکناری دمیر اشتباه است