مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 10:052023-10-29سياسي

دغدغه های مردم اروانه از زبان فرماندار سرخه


فرماندار سرخه با اشاره به مشکلات و دغدغه های مردم روستای اروانه، خواستار رسیدگی و رفع این مشکلات با کمک استاندار سمنان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سرخه، حجت الله کرمانی، فرماندار سرخه صبح امروز در یکصد و دهمین برنامه ارتباط مردمی، کاروان خدمت و ملاقات چهره به چهره استاندار سمنان با مردم روستای اروانه بخش مرکزی شهرستان سرخه به مشکلات و دغدغه های مردم این روستا اشاره کرد.

وی بیان کرد: آینده نگری در خصوص تأمین آب اشامیدنی، موضوعات مرتبط با طرح هادی، بهسازی جاده روستایی و سایر موارد ازجمله مسائل و دغدغه های مردم روستای اروانه است که رسیدگی به آنها باید مدنظر قرار گیرد.

فرماندار سرخه ادامه داد: بالغ بر چهار میلیارد تومان اعتبار در بخش های مختلف منابع طبیعی، میراث فرهنگی، بنیاد شهید، آبفا و جهاد کشاورزی در سال 1401 در روستای اروانه هزینه شده است.

کرمانی اضافه کرد: چهار میلیارد تومان اعتبار نیز در قالب شرکت امور منابع آب برای لایروبی رودخانه روستای اروانه از محل سفر ریاست جمهوری در نظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: در سال 1401، بالغ بر 713 میلیون تومان اعتبار واریزی به دهیاری روستای اروانه انجام شده است.

فرماندار سرخه تصریح کرد: در سال 1402 نیز تاکنون بالغ بر 595 میلیون تومان اعتبار به دهیاری روستای اروانه تخصیص پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه های مردم اروانه از زبان فرماندار سرخه

دغدغه های مردم اروانه از زبان فرماندار سرخه