مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 12:352023-10-30اقتصادي

توزیع 72 هزار تن انواع نهاده های کشاورزی و دامی در یزد


امسال 72 هزار تن انواع نهاده های کشاورزی و دامی شامل بذر، سموم و کود شیمیایی توسط اتحادیه های کشاورزی، روستایی و تولیدی استان تامین و توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، سیدحسین دشتی، اظهار کرد: این میزان انواع نهاده های کشاورزی و دامی به تفکیک شامل 45 هزار تن نهاده های دامی،872 تن بذر، شش هزار تن کود شیمیایی، آلی و زیستی، پنج هزار لیتر سموم شیمیایی است.

وی با اشاره به رسالت های سازمان تعاون روستایی در حمایت از کشاورزان و روستاییان افزود: در راستای ایجاد وحدت رویه در سطح کشور و به منظور ساماندهی و نظارت کامل بر عملکرد خرید و توزیع انواع نهاده های کشاورزی و دامی در سطح شبکه تعاونی های روستایی، کشاورزی و تولید، فعالیت شبکه صرفاً براساس دستورالعمل های ابلاغی می باشد و با طراحی و اجرای سامانه نهاده بخش سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران(با نام نپ)، تامین، توزیع و خرید و فروش آسان نهادهای دامی در اختیار کشاورزان قرار گرفته است.

مدیر تعاون روستایی استان یزد گفت: تمامی آمارهای توزیع کود از سوی شبکه تعاون روستایی می بایست در سامانه نپ ثبت شود، لذا این سامانه ضمن تسهیل در دستیابی کشاورزان به کود شیمیایی و توزیع عادلانه نهاده های کشاورزی، سبب جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده احتمالی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 72 هزار تن انواع نهاده های کشاورزی و دامی در یزد

توزیع 72 هزار تن انواع نهاده های کشاورزی و دامی در یزد