مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 20:202023-11-18سياسي

برخی مدیران با پاسخگویی به موقع به حرف و حدیث ها پایان بدهند


اگر در فضای رسانه موردی مطرح می شود که نیاز به پاسخگویی مدیر مربوطه است، باید مدیر پاسخ دهد و اگر پاسخ ندهد، یا فرار رو به جلوست، - ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: اگر در فضای رسانه موردی مطرح می شود که نیاز به پاسخگویی مدیر مربوطه است، باید مدیر پاسخ دهد و اگر پاسخ ندهد، یا فرار رو به جلوست، یا آن مدیر کم کاری دارد و یا در وظایفش کوتاهی کرده و هر مدیری که رسانه ای نیست، حرف و حدیث پشت سرش بیشتر است.

حسن بهرام نیا امروز شنبه،27 آبان در نشست شورای راهبری توسعه مدیریت استان اظهار کرد: بر اساس ماده ی 17 قانون جوانی جمعیت، اعطای حداقل چهارماه دوره کاری برای مادران باردار شاغل به صورت الزام به دستگاه ها باید اجرا شود.

وی افزود: راه اندازی مهد کودک و تشویق کارکنانی که به تازگی ازدواج کرده اند باید در دستور کار دستگاه های اجرایی باشد چرا که این مهم می تواند در افزایش راندمان کاری و بهره وری کارکنان بسیار موثر باشد.

استاندار ایلام با تاکید بر توجه ویژه به حوزه ی رسانه ها در دستگاه های اجرایی و تعامل روابط عمومی دستگاه ها با رسانه ها، خاطرنشان کرد: تجربه ثابت کرده است که مدیران رسانه ای و مدیرانی که با رسانه ها بیشترین تعامل را دارند موفقیت بیشتری در کار خود دارند بهرام نیا با بیان اینکه خیلی از مشکلاتی که در جامعه مطرح می شود با یک رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی مدیران با پاسخگویی به موقع به حرف و حدیث ها پایان بدهند

برخی مدیران با پاسخگویی به موقع به حرف و حدیث ها پایان بدهند