مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 08:102023-11-11اجتماعي

منشاء آلودگی هوای اصفهان کجاست؟


منابع آلاینده اثرگذارترین رکن آلودگی هوا هستند و تحقیقات نشان می دهد که میزان مرگ و میر منتسب به آلودگی هوا در اصفهان در سال های 97 تا 99 حدود 2 برابر شده است.

- خبرگزاری فارس، اصفهان: مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در غروب روز سه شنبه 16 آبان ماه از تعطیلی مدارس نوبت صبح اصفهان و خمینی شهر در روز چهارشنبه 17 آبان بدلیل استمرار آلودگی هوا طی سه روز اخیر خبر داد.

روز جمعه 19 آبان ماه شاخص کیفی هوای اصفهان در ایستگاه کِردآباد با 203 (AQI) در وضعیت بنفش و بسیار ناسالم و در احمدآباد، انقلاب، خرازی، دانشگاه صنعتی، رهنان، زینبیه، میرزا طاهر و ولدان با رقم بالای 150(AQI) در وضعیت قرمز و ناسالم برای همه گروه ها قرار گرفت.

این روزها در حالی شاهد آلودگی هوای شهر اصفهان هستیم که هنوز به وارونگی هوا و استفاده از سوخت مازوت نرسیده ایم پس منشا این آلودگی کجاست؟ موضوع آلودگی هوای کلانشهر اصفهان سال هاست گریبانگیر مردم این شهر است و برغم آمد و رفت دولت ها نه تنها این آلودگی کم تر نشده بلکه بیشتر هم شده است.

علت چیست؟ آلودگی هوای اصفهان مخاطرات بسیاری برای مردم این شهر و اطراف آن به همراه داشته است بطوری که به گفته مدیران بخش بهداشت و درمان استان، تحقیقات نشان می دهد که میزان مرگ و میر منتسب به آلودگی هوا در اصفهان در سال های 97 تا 99 حدود 2 برابر ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منشاء آلودگی هوای اصفهان کجاست؟

منشاء آلودگی هوای اصفهان کجاست؟