مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 15:202023-11-18سياسي

خشم مردم سراسر کشور از سلاخی کودکان در غزه


مردم ایران در سراسر استانها در حمایت از مردم بی دفاع، کودکان و زنان مظلوم و بی گناه غزه، امروز 27 آبان در مراکز شهرها گرد هم آمدند و یک صدا با مشت های گره کرده، - جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

در پی ادامه سکوت مجامع بین المللی علیه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، مردم ایران که در موقعیت ها و مناسبت های مختلف خشم و انزجار خود را نسبت به این فجایع اعلام کرده اند، باز هم با حضور در مصلی ها و یا خیابان های اصلی شهرها، اجتماع مردمی تشکیل دادند و با سر دادن شعارهایی همچون مرگ بر آمریکا ، مرگ بر انگلیس ، الله اکبر، لا الله الا الله، محمد رسول الله ، یا ایها المومنون اتحدو اتحدو ، حیدر حیدر نحن ابنا الحیدر ، حیدر حیدر نحن انصار الحیدر ،.

خروش مردم تبریز در حمایت از کودکان و مردم مظلوم غزه تجمع بزرگ مردم تبریز در حمایت از مردم بی دفاع و کودکان و زنان مظلوم و بی گناه غزه و محکومیت وحشی گری های اسراییل برگزار شد.

در این راستا امروز شنبه 27 آبان ماه، مردم غیرتمند و انقلابی شهر تبریز همراه با سایر هموطنان در سراسر کشور در ساعت 10:30 صبح با تجمع در محوطه مصلای اعظم امام خمینی (ره)، حمایت قاطع خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشم مردم سراسر کشور از سلاخی کودکان در غزه

خشم مردم سراسر کشور از سلاخی کودکان در غزه