مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 11:252023-10-29سياسي

«احمدی نژاد» بنای شکست سکوت خود نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی را ندارد!


احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی و از چهره های نزدیک به رییس دولت های نهم و دهم در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، - احمدی نژاد بنای شکست سکوت خود نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی را ندارد! نماینده مردم تبریز به در مجلس شورای اسلامی گفت: رییس دولت های نهم و دهم همچنان بنا ندارد که واکنشی نسبت به حوادث غزه داشته باشد.

احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی و از چهره های نزدیک به رییس دولت های نهم و دهم در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در پاسخ به سوالی درباره سکوت محمود احمدی نژاد نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه گفت: آقای احمدی نژاد نه تنها درباره مسائل غزه، بلکه درباره هیچ موضوع سیاسی اظهارنظر نمی کند؛ او از یکسال گذشته تاکنون نسبت به مسائل سیاسی سکوت اختیار کرده و بنا ندارد سکوت خود را بشکند.

وی افزود: رییس دولت های نهم و دهم نیازی برای اثبات خودش ندارد زیرا او دو عملیات بزرگ مانند جنگ 22 روزه و 33 روزه را مدیریت کرده و آن ها را به نتایج ارزشمندی رسانده است.

درحال حاضر کسانی به واکنش نسبت به اتفاقات غزه نیاز دارند که در گذشته شعار نه غزه نه لبنان سر می دادند و الان به دنبال تطهیر خودشان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«احمدی نژاد» بنای شکست سکوت خود نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی را ندارد!

«احمدی نژاد» بنای شکست سکوت خود نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی را ندارد!