مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 11:302023-10-24اقتصادي

پرداخت 2.8 میلیارد وام اشتغالزایی به بهبودیافتگان از اعتیاد اسدآباد


فرماندار اسدآباد از پرداخت دو میلیارد و 800 میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی به بهبودیافتگان از اعتیاد این شهرستان در شش ماه نخست امسال خبر داد.

- ایسنا/همدان فرماندار اسدآباد از پرداخت دو میلیارد و 800 میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی به بهبودیافتگان از اعتیاد این شهرستان در شش ماه نخست امسال خبر داد.

حسین علی شرکایی سه شنبه 2 آبان در شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر شهرستان اسدآباد، افزود: این میزان تسهیلات اشتغالزایی به 28 نفر از بهبودیافتگان به ازای هر نفر 100 میلیون تومان پرداخت شده است.

وی در ادامه با تأکید بر استانداردسازی هر چه بهتر کمپ های ترک اعتیاد سطح شهرستان، خاطرنشان کرد: با توجه به در آستانه فصل سرما بودن راه اندازی گرمخانه توسط شهرداری در شهر اسدآباد ضرورت دارد برای جانمایی گرمخانه توسط شهرداری برای احداث و یا اجاره، مکان مورد نظر باید توسط بهزیستی و نیروی انتظامی انتخاب شود و مورد تأیید قرار گیرد.

شرکایی همچنین از راه اندازی آزمایشگاه تشخیص اعتیاد در انتظامی اسدآباد در ماه گذشته خبر داد و یادآور شد: به علت نبود مرکز آزمایش اعتیاد رانندگی در اسدآباد، رانندگان شهرستان برای آزمایش به مرکز استان مراجعه و تردد داشتند و همواره وجود آزمایشگاه و مرکز تست اعتیاد یکی از مطالبات مهم شهروندان اسدآبادی بود که این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 2.8 میلیارد وام اشتغالزایی به بهبودیافتگان از اعتیاد اسدآباد

پرداخت 2.8 میلیارد وام اشتغالزایی به بهبودیافتگان از اعتیاد اسدآباد