مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 11:152023-11-04اقتصادي

تهیه طرحی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی و دولتی در چغازنبیل


مدیر پایگاه میراث جهانی چغازنبیل و هفت تپه با اشاره به تهیه طرحی به نام «مدیریت مقصد و بازدید در پایگاه چغازنبیل»، گفت: در این طرح همه نقاط با قابلیت سرمایه گذاری و ورود بخش خصوصی و دولتی شناسایی شده است.

- ایسنا/خوزستان مدیر پایگاه میراث جهانی چغازنبیل و هفت تپه با اشاره به تهیه طرحی به نام مدیریت مقصد و بازدید در پایگاه چغازنبیل ، گفت: در این طرح همه نقاط با قابلیت سرمایه گذاری و ورود بخش خصوصی و دولتی شناسایی شده است.

عاطفه رشنویی با بیان این که طرح پیش گفته در حال ارزیابی است و با طی کردن مراتب اداری به عنوان یک طرح بالادستی به مجموعه پایگاه چغازنبیل کمک می کند، افزود: مسیرهای دسترسی و زیرساخت های موردنیاز براساس طرح مصوب اصلاح می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیر پایگاه میراث جهانی چغازنبیل و هفت تپه ادامه داد: این موضوع به هم افزایی دستگاه های مرتبط با گردشگری در سطح استان نیاز دارد که امید است با تشکیل قرارگاه گردشگری به دستور استاندار محقق شود.

او اضافه کرد: هم افزایی میان مسئولان استانی برای ارتقای زیرساخت های گردشگری ضروری است تا به سمت توسعه پایدار گردشگری و اقتصادی حرکت کنیم.

رشنویی با اشاره به ثبت چغازنبیل در فهرست آثار جهانی، گفت: این اثر تاریخی به دلیل فاکتورهای تاریخی و طبیعی پیرامون مانند میراث جهانی شوش و شوش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه طرحی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی و دولتی در چغازنبیل

تهیه طرحی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی و دولتی در چغازنبیل