مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 20:002023-11-08سياسي

مردم به دیوان عدالت اداری اعتماد دارند


رییس دیوان عدالت اداری با اعلام اینکه طبق آمار دو سوم درخواست های مردم به مسائل اداری مرتبط می شود، گفت: مراجعه مردم به دیوان نشان از اعتماد به این بخش است و این اقدام خوبی بوده که در زمان تصویب قانون اساسی یک مجموعه قضایی را در کنار قوه قضاییه قانون گذاران پیش بینی کردند.

- ایسنا/مازندران رییس دیوان عدالت اداری با اعلام اینکه طبق آمار دو سوم درخواست های مردم به مسائل اداری مرتبط می شود، گفت: مراجعه مردم به دیوان نشان از اعتماد به این بخش است و این اقدام خوبی بوده که در زمان تصویب قانون اساسی یک مجموعه قضایی را در کنار قوه قضاییه قانون گذاران پیش بینی کردند.

حکمتعلی مظفری امروز 17 آبان در حاشیه سفر به مازندران در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به دلیل سفر خود به استان های کشور، گفت: دیوان عدالت در تهران مستقر است و حضور مردم در مرکز از استان ها به لحاظ بعد مسافت و هزینه های مادی و معنوی دشوار است و در این راستا سفر استانی در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه پیش از سفر به استان ها اعلام می شود تا مشکلات در چهارچوب مسائل قانونی بررسی شود، افزود: در خواست های مردم مطابق قانون بررسی می شود و اگر خواسته مطابق قانون بود حل و اگر مشکل اختلاف سلیقه بود که به همان اندازه بررسی شده و قابل اجابت نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم به دیوان عدالت اداری اعتماد دارند

مردم به دیوان عدالت اداری اعتماد دارند