مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 13:152023-10-24سياسي

دلیل اختلاف آماری ثبت نام کنندگان ستاد انتخابات گلستان چه بود؟


در کنفرانس خبری روز گذشته ستاد انتخابات گلستان، اختلاف رقمی بالایی در آمار ثبت نام کنندگان داوطلبان کاندیداتوری استان در مجلس شورای اسلامی رخ داد که موجب گلایه مخاطبان گردید و حسب وظیفه «خبرگزاری ایسنا» برای روشن شدن افکار عمومی موضوع را پیگیری کرد.

- ایسنا/گلستان در کنفرانس خبری روز گذشته ستاد انتخابات گلستان، اختلاف رقمی بالایی در آمار ثبت نام کنندگان داوطلبان کاندیداتوری استان در مجلس شورای اسلامی رخ داد که موجب گلایه مخاطبان گردید و حسب وظیفه خبرگزاری ایسنا برای روشن شدن افکار عمومی موضوع را پیگیری کرد.

رییس ستاد انتخابات استان گلستان ابتدا در کنفرانس خبری شامگاه اول مهر در جمع خبرنگاران خبرگزاری ها، آخرین آمار داوطلبان ثبت نام کننده در سامانه وزارت کشور را تا ساعت 18 روز دوشنبه یکم آبان ماه، 142 نفر عنوان کرد و در فاصله 2 ساعت بعد در گفت وگو با صداوسیمای مرکز گلستان این رقم حدود دو برابر روز قبل (112 نفر تا ساعت 18 روز یک شنبه 30 مهر)، 232 نفر اعلام شد.

این اختلاف رقمی سبب انتقاد شدید شهروندان به خصوص مخاطبان از رسانه های معتبری چون ایرنا، فارس، ایسنا و دیگر خبرگزاری ها شد که چرا در فاصله حدود 2 ساعت این رقم اختلاف فاحش این چنینی دارد؟ و ایسنا بی وقفه موضوع را جویا شد تا به پاسخ برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل اختلاف آماری ثبت نام کنندگان ستاد انتخابات گلستان چه بود؟

دلیل اختلاف آماری ثبت نام کنندگان ستاد انتخابات گلستان چه بود؟