مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 21:352023-11-04سياسي

وزیر ارشاد: 84 درصد جمعیت ایران در محرم سیاه پوش شدند


مردمی که در اربعین بیش از چهار میلیون نفر پای پیاده به کربلا می روند، 84 درصد جمعیت در محرم سیاه پوش شدند و 72 درصد ابراز علاقه کردند که در پیاده روی اربعین شرکت کنند این جامعه ماست.

- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سیاست راهبردی دولت سیزدهم، خروج از تصدی گری در حوزه فرهنگ و هنر است تا در جایگاه نظارت، حمایت و تسهیل گری قرار گیرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ محمد مهدی اسماعیلی روز جمعه در دیدار با اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان حوزه قرآن و مسجد استان خراسان جنوبی که در ادامه برنامه های اولین روز سفرش به این استان انجام شد افزود: خارج شدن از حوزه تصدی گری به این معنا است که دولت تنطیم گر و حامی باشد و هم مشکلات را حل کند.

  وی گفت: حلقه های میانی باید کار مدیریت و اجرای فرهنگ را بر عهده داشته باشند که شامل انجمن ها، موسسات، جبهه فرهنگی، بخش های غیر دولتی و مردمی است لذا با انگیزه وارد فعالیت های فرهنگی و هنری شده اند و از بخش های ممتاز حوزه های عمومی محسوب می شوند.

  وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه باید نخبگان این مسئولیت ها را دغدغه مند برعهده بگیرند افزود: نگاه شخصیت های معتبر در حوزه معارف دینی، اسلامی، رسانه و فرهنگی ناظر بر مشکلاتی است که باید به مدیریت بهتر فعالیت های فرهنگی ختم شده و مسایل عمومی و نگرانی های فرهنگی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارشاد: 84 درصد جمعیت ایران در محرم سیاه پوش شدند

وزیر ارشاد: 84 درصد جمعیت ایران در محرم سیاه پوش شدند