مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 16:502023-11-06بين الملل

لاوروف: آنگلو-ساکسون ها خاورمیانه را در آستانه جنگی بزرگ قرار داده اند


وزیر امور خارجه روسیه اظهار کرد، آنگلو-ساکسون ها در حال کشاندن منطقه غرب آسیا به سمت جنگی بزرگ هستند که حاصلش جهش تروریسم و جریان های چند میلیونی پناهجویان خواهد بود.

- وزیر امور خارجه روسیه اظهار کرد، آنگلو-ساکسون ها در حال کشاندن منطقه غرب آسیا به سمت جنگی بزرگ هستند که حاصلش جهش تروریسم و جریان های چند میلیونی پناهجویان خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرگیی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در جریان سخنرانی در ماراتن جامعه دانش به عنوان بخشی از نمایشگاه و مجمع بین المللی روسیه در محل نمایشگاه بین المللی راشا اکسپو بیان کرد: ما می توانیم مشاهده کنیم که آنگلو ساکسون ها به معنی واقعی کلمه خاور میانه را به آستانه یک جنگ بزرگ می کشانند.

به نوشته خبرگزاری تاس ، لاوروف اظهار کرد، سیاست های غرب در اوکراین، عراق، لیبی و سوریه کاملا به نمایش گذاشته شده اند.

دیپلمات ارشد روسیه افزود: نتیجه این سیاست همچنین شامل جهش در تروریسم و افراطگری، فروپاشیدن زندگی ها و خانواده ها و به راه افتادن جریان های چند میلیونی پناهجویان خواهد بود.

لاوروف متذکر شد، شیوه های مورد استفاده آمریکا و وابستگانش شامل تلاش برای پاشیدن بذر آشوب در نقاط مختلف جهان، مقابل هم قرار دادن کشورها و ملت ها، و ایجاد تنش های قومی و مذهبی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاوروف: آنگلو-ساکسون ها خاورمیانه را در آستانه جنگی بزرگ قرار داده اند

لاوروف: آنگلو-ساکسون ها خاورمیانه را در آستانه جنگی بزرگ قرار داده اند