مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 16:152023-11-20بين الملل

افشای طرح جدید آمریکا برای کوچ اجباری مردم غزه


در سایه مخالفت شدید قاهره برای اسکان آوارگان غزه در صحرای سینا، آمریکا در تلاش است با استفاده از سیاست زمین سوخته، کشورهای عربی را به پذیرش حدود نیمی از ساکنان غزه در خاک خود به عنوان نیروی کار یا شهروند متقاعد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع آگاه مصری و دیپلمات های غربی در قاهره، جزییات جدیدی در خصوص طرح آمریکایی - اسراییلی کوچ اجباری ساکنان نوار غزه فاش کردند.

طرحی که ایالات متحده آمریکا تلاش دارد در میان کشورهای عربی ترویج دهد و آنها را به مشارکت فعال در آن ترغیب کند، تا پوششی عربی برای تغییر بافت جمعیتی در نوارغزه، که دارای جمعیتی حدود 2.

3 میلیون نفر است، بیابد.

  مقاومت غزه، نقشه کوچ اجباری مردم غزه را نقش بر آب کرد یک منبع آگاه مصری به روزنامه العربی الجدید، گفت: پایداری مقاومت در نوار غزه کمک زیادی به اصلاحات مکرر طرح های غرب و آمریکا در رابطه با نوار غزه و آینده آن کرد.

زیرا تصور اولیه ای که تل آویو قبل از شروع تجاوز به دولت آمریکا و برخی حامیان غربی ارائه کرده بود، شامل برآوردهای میدانی از قدرت مقاومت و جنبش حماس بود که بسیار از کمتر از توانمندی واقعی آن برای مقابله با اشغالگران بود، امری که موجب ایجاد سردرگمی گسترده در برنامه های دولت آمریکا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای طرح جدید آمریکا برای کوچ اجباری مردم غزه

افشای طرح جدید آمریکا برای کوچ اجباری مردم غزه