مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 11:412023-11-20سياسي

خروج کامل 26 نفر از چرخه رقابت انتخابات مجلس در گلستان


رییس هیات نظارت بر انتخابات گلستان گفت: از مجموع 83 نفر رد صلاحیت شده در هیات اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی در گلستان 26 نفر از افراد رد صلاحیت شده هیچ شکایتی ثبت نکردند و از گردونه انتخابات کنار رفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، جلسه شورای پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخابات در دادگستری استان گلستان صبح امروز تشکیل و موارد مختلف در روند برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در گلستان تاکنون بررسی شد.

رییس کل دادگستری گلستان در این جلسه اظهار کرد: اکثر نامزدهای انتخاباتی استان گلستان تاکنون قانونمند عمل کرده اند و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

حیدر  آسیابی با تاکید بر این که برگزاری انتخاباتی پرشور هدف همه ما است افزود: همزمان که برای پرشورتر شدن انتخابات تلاش می کنیم برای برگزاری سالم  آن نیز اقدامات پیشگیرانه در حال برنامه ریزی و انجام است.

وی افزود: در مرکز استان گلستان تاکنون هشت جلسه پیشگیری از تخلفات انتخاباتی و در شهرستان های استان تاکنون 46 جلسه درباره پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی تشکیل شده است.

محمود اسپانلو دادستان عمومی و انقلاب مرکز گلستان نیز در این جلسه خاطرنشان کرد: بر اساس قانون افرادی که برای شرکت در انتخابات از سمت خود استعفا داده اند، ظرف 15 روز باید جایگزین این  اشخاص در آن ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج کامل 26 نفر از چرخه رقابت انتخابات مجلس در گلستان

خروج کامل 26 نفر از چرخه رقابت انتخابات مجلس در گلستان