مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 11:102023-11-14سياسي

مروری بر مشکلات چاروسا با فرماندار از راه های نامناسب تا آرزوی محقق نشده بچه ها


فرماندار کهگیلویه در اولین سفر خود به مناطق مختلف به بخش چاروسا سفر کرد و با امام جمعه قلعه رییسی دیدار کرد و مشکلات را شنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، فرماندار کهگیلویه در اولین سفر خود به مناطق مختلف به بخش چاروسا سفر کرد و با امام جمعه قلعه رییسی دیدار کرد.

  در این دیدار با حضور فرماندار، بخشدار چاروسا، معاون عمرانی فرمانداری، شورای شهر و شهردار و رییس آموزش و پرورش چاروسا و جمعی از مدیران خدمات رسان حضور داشتند.

  حجت الاسلام علی حیدر حیدرخواه در این نشست با تبریک به فرماندار جدید کهگیلویه به سفارشی از امیرالمومنین خطاب به مالک اشتر اشاره و به مشکلات چاروسا پرداخت و گفت: مهمترین دغدغه مردم مشکل راه است و از سال گذشته تاکنون اقدامات خوبی در زمینه راه و جاده ها صورت گرفت اما به دلیل شدت محرومیت یا مشخص نیست یا نیاز به کار بیشتر دارد.

  وی افزود: روکش آسفالتی که از قلعه دختر شروع شد امیدواریم ادامه داشته باشد و بتواند بقیه مسیر را هم دربر بگیرد و در بعضی روستاها با کمی کار می شود تحولی صورت بگیرد.

  امام جمعه قلعه رییسی بیان کرد: جاده سیلم و برفکوه بار گردشگری دارد  و جاده امامزاده سیدمحمید که بار ترافیکی دارد نیاز به کار دارد و نیاز است این مسیر هم بازگشایی شود و روکش آسفالت انجام بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مروری بر مشکلات چاروسا با فرماندار از راه های نامناسب تا آرزوی محقق نشده بچه ها

مروری بر مشکلات چاروسا با فرماندار از راه های نامناسب تا آرزوی محقق نشده بچه ها