مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 15:302023-10-28فرهنگي

یک آمار و تحلیل از میزان فروش «جنگل پرتقال»


مدیر پخش «شهر فرنگ» فروش فیلم «جنگل پرتقال» را در روزهای اولیه اکران خوب می داند و امیدوار است که از ظرفیت های مختلف برای دیده شدن این فیلم بهره ببرند.

- مدیر پخش شهر فرنگ فروش فیلم جنگل پرتقال را در روزهای اولیه اکران خوب می داند و امیدوار است که از ظرفیت های مختلف برای دیده شدن این فیلم بهره ببرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از چهارشنبه هفته گذشته 3 آبان ماه بود که فیلم سینمایی جنگل پرتقال به کارگردانی آرمان خوانساریان و تهیه کنندگی رسول صدرعاملی در سینماهای سراسر کشور به اکران درآمد و با توجه به حس و حال پاییزی و متفاوت خود توانست طی 3 روز 5 هزار مخاطب را برای دیدن این فیلم اجتماعی به سینماها بکشاند.

در همین راستا با سید علی طباطبایی نژاد مدیر پخش شهر فرنگ که اکران این فیلم سینمایی را بر عهده دارد، گفتگویی داشتیم که در ادامه می خوانید: به نظر شما به عنوان مدیر پخش، دلیل استقبال از فیلم جنگل پرتقال چیست؟ فیلم سینمایی جنگل پرتقال در جشنواره 41 فجر توانست در 3 بخش بهترین بازیگر زن، بهترین بازیگر مرد و بهترین فیلم اول نامزد شده و در عین حال توانست با بازخورد خوبی از سمت منتقدان و سینماگران مواجه شود.

ترکیب این اتقاقات در کنار هم، از همان زمان جشنواره این نوید را می داد که با توجه به پتانسیل و حس و حال خوبی که فیلم دارد، در اکران هم می تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک آمار و تحلیل از میزان فروش «جنگل پرتقال»

یک آمار و تحلیل از میزان فروش «جنگل پرتقال»