مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 07:452023-10-25سياسي

توصیه نماینده مجلس به سلاح ورزی: همه باید تابع قانون باشیم


نایب رییس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در توصیه به حسین سلاح ورزی رییس برکنار شده اتاق بازرگانی ایران، بر لزوم رعایت مُرّ قانون تاکید کرد.

- با اشاره به رای اتاق بازرگانی ایران برای برکناری سلاح ورزی توصیه نماینده مجلس به سلاح ورزی: همه باید تابع قانون باشیم نایب رییس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در توصیه به حسین سلاح ورزی رییس برکنار شده اتاق بازرگانی ایران، بر لزوم رعایت مُرّ قانون تاکید کرد.

علیرضا عباسی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به رای هیات عالی نظارت اتاق بازرگانی مبنی بر ابطال انتخابات اتاق بازرگانی ایران و برکناری حسین سلاح ورزی از ریاست این مجموعه اظهار کرد: اساس انتخابات در ایران و سایر کشورها بر این است که افراد شایسته کرسی مورد رقابت را تصاحب کنند.

وی با اشاره به روند طی شده در انتخابات اتاق بازرگانی ایران گفت: پیش از تصاحب کرسی ریاست اتاق بازرگانی ایران باید یکسری پیش نیازها تحقق پیدا کند که از جمله آنها شروطی است که برای آن جایگاه در نظر گرفته شده است؛ فردی که قرار است بر این کرسی بنشیند حتماً باید صلاحیت های عمومی و تخصصی مورد نظر را داشته باشد.

این نماینده مجلس ادامه داد: مشکلی که در فرآیند برگزاری انتخابات ریاست اتاق بازرگانی ایران رخ داد این بود که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه نماینده مجلس به سلاح ورزی: همه باید تابع قانون باشیم

توصیه نماینده مجلس به سلاح ورزی: همه باید تابع قانون باشیم