مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 17:502023-11-15اجتماعي

حرکت کاروان بهشت در منطقه 14 به مناسبت روز اصفهان


مدیر منطقه 14 شهرداری اصفهان از اجرای 14 برنامه به مناسبت روز اصفهان در این منطقه خبر داد و حرکت کاروان بهشت را از جمله این برنامه ها دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، محمدمهدی کریمی، مدیر منطقه 14 شهرداری اصفهان اظهار داشت: به مناسبت 25 آبان روز اصفهان حدود 14 برنامه در منطقه 14 برگزار می شود که مهم ترین آن ها، برنامه کاروان بهشت است که سال قبل نیز اجرا شد.

وی افزود: به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و گرامیداشت 25 آبان 20 دستگاه اتوبوس از تمام محلات منطقه به سمت گلستان شهدا اعزام می شود تا حاضران در مزار شهدای مدافع حرم حضور یابند.

کریمی غبارروبی و روایتگری، سرود و تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم منطقه زینبیه را از دیگر بخش های این برنامه ها دانست و گفت: شهروندان در قالب کاروان بهشت بر سر مزار این شهیدان حضور پیدا کنند.

مدیر منطقه 14 شهرداری اصفهان همراه شقایق ها را از دیگر ویژه برنامه ها در این ایام دانست و بیان کرد: این برنامه با همکاری اداره کل آموزش و پرورش ناحیه 4، شهرداری و آستان حرم زینبیه و بسیج منطقه تهیه شده و امروز از ساعت 16 تا 22 در حرم زینبیه برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: برنامه شهید، روشنایی شهر با محوریت تجلیل از خانواده های شهیدان در روز 29 آبان، جشنواره برنامه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت کاروان بهشت در منطقه 14 به مناسبت روز اصفهان

حرکت کاروان بهشت در منطقه 14 به مناسبت روز اصفهان