مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 08:302023-10-24سياسي

نشریه دانشجویی «راه» منتشر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اولین شماره ماهنامه دانشجویی راه با مصاحبه «محمدرضا وحیدزاده» شاعر، پژوهشگر هنر و مدیرگروه ادبیات پایداری دانشگاه سوره با اشاره به هنر اعتراضی و نقش آن در یادآوری آرمان های انقلاب اسلامی و همچنین نقد و بررسی .

- اولین شماره نشریه دانشجویی راه متعلق به دانشجویان دانشگاه سوره، با هدف بررسی و تحلیل مسائل روز هنر انقلاب و معرفی آثار شاخص دانشجویی منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اولین شماره ماهنامه دانشجویی راه با مصاحبه محمدرضا وحیدزاده شاعر، پژوهشگر هنر و مدیرگروه ادبیات پایداری دانشگاه سوره با اشاره به هنر اعتراضی و نقش آن در یادآوری آرمان های انقلاب اسلامی و همچنین نقد و بررسی آثار دانشجویی با موضوع فلسطین و حادثه تروریستی شاهچراغ به قلم مجید بزرگ زاده منتشر شد.

  در راه می خوانید: هنر، دیالوگ با فرشته یا شیطان (سخنرانی حسن رحیم پور ازغدی در اردوبهشت 1402 دانشگاه سوره)، یادداشتی بر اثر بازگشت حنظله به قلم نورالهدی حیدری فر، شهادتی که نذر عباس بود، یادداشتی بر کتاب سرباز روز نهم به قلم بنیامین فلاحتی و.

.

نشریه دانشجویی راه به صاحب امتیازی دانشگاه سوره و مدیرمسئولی حسام مدحت و سردبیری بنیامین فلاحتی، به صورت ماهنامه فرهنگی و اجتماعی منتشر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشریه دانشجویی «راه» منتشر شد

نشریه دانشجویی «راه» منتشر شد