مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 14:502023-11-06بين الملل

ابراز امیدواری برنی سندرز برای برکناری نتانیاهو


سناتور آمریکایی ایالت ورمونت در اظهاراتی از اینکه ساکنان اراضی اشغالی به زودی از شر نخست وزیر این رژیم خلاص شوند، ابراز امیدواری و از ایده برکناری نتانیاهو حمایت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، برنی سندرز ، امیدوار است صهیونیستها به زودی بنیامین نتانیاهو را از سمت خود به عنوان نخست وزیر این رژیم برکنار کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازهاف پست ،سندرز در اظهاراتی عنوان کرده است که فکر می کند زمان آن فرا رسیده باشد که بنیامین نتانیاهو از سمت نخست وزیری رژیم صهیونیستی کنار رود.

سندرز روز یکشنبه در جریان یک سخنرانی در برنامه ای به صراحت احساسات منفی خود نسبت به نخست وزیر رژیم صهیونیستی را آشکار کرده و عنوان کرد که معتقد است نتانیاهو قادر به رسیدگی به مسئله  فلسطینی ها نمی باشد.

سندرز در این رابطه عنوان کرد: امیدوارم که رای دهندگان از شر وی خلاص شوند و امیدوار هستم آنها دولتی را تشکیل دهند که بتواند بر خلاف نتانیاهو، شدت بحران کنونی را درک کند.

نتانیاهو طولانی ترین نخست وزیر رژیم صهیونیستی محسوب می شود و در حال حاضر 16 سال است که در سمت نخست وزیری این رژیم مشغول به فعالیت بوده است.

اظهارات برنی سندرز در حالی علیه نتانیاهو مطرح می شود که انتخابات پارلمانی بعدی در این رژیم در تاریخ 27 اکتبر سال 2026 برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز امیدواری برنی سندرز برای برکناری نتانیاهو

ابراز امیدواری برنی سندرز برای برکناری نتانیاهو