مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 20:302023-10-31سياسي

با اصلاح قوانین موانع فعالیت خیرین را برطرف کنیم


رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی بر ضرورت برنامه ریزی صحیح و اصلاح قوانین برای رفع موانع فعالیت خیرین تأکید کرد.

- ایسنا/فارس رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی بر ضرورت برنامه ریزی صحیح و اصلاح قوانین برای رفع موانع فعالیت خیرین تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین علی شهریاری امروز، 9 آبان در اجلاس سالانه مجمع خیرین تأمین سلامت فارس بر ضرورت حمایت از خیران و نیات آنان تأکید کرد و گفت: باید با برنامه ریزی درست و اصلاح قوانین جلوی دلسرد شدن خیرین را بگیریم و موانع را رفع کنیم تا خیرین به اقدامات خود ادامه دهند.

وی با یادآوری منویات رهبر معظم انقلاب که فرمودند از ظرفیت خیرین غافل نشوید، اظهار کرد: بهترین کارهای خیر در حوزه سلامت انجام شده است و با توجه به هزینه های بالای حوزه درمان، باید زیرساختی فراهم کنیم که بر حوزه بهداشت و امور پیشگیرانه تمرکز شود؛ چرا که در گذشته با بیماری‎های واگیر مواجه بودیم، اما امروزه بیماری های غیرواگیر مانند دیابت و فشارخون در جامعه زیاد شده و حتی جوانان بسیاری را مبتلا کرده است.

رییس هیئت امنای مجمع خیرین تأمین سلامت فارس نیز در این اجلاس، محور مهم ایجاد این مجمع را توسعه کار جمعی، با شرکت افراد با ایمان و دارای اراده قوی دانست که به نحوی کارشناسی شده و اطمینان بخش، در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با اصلاح قوانین موانع فعالیت خیرین را برطرف کنیم

با اصلاح قوانین موانع فعالیت خیرین را برطرف کنیم