مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 13:002023-11-01سياسي

هیئت های مذهبی پرچمدار مبارزه با سکولار باشند


مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: هیئت های مذهبی به عنوان مردمی ترین تشکل در کشور، با اندیشه های باطل سکولار مبارزه کنند.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: هیئت های مذهبی به عنوان مردمی ترین تشکل در کشور، با اندیشه های باطل سکولار مبارزه کنند.

به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده در مراسم تجلیل از برگزیدگان مهرواره هوای نو و فعالان برنامه های عزاداری ماه محرم و صفر، در سخنانی گفت: آسیب شناسی جریان فرهنگی در فرهنگ حسینی ضروری است و باید همواره در راستای محتوابخشی به این جریان تلاش کرد.

وی معرفت و عقلانیت را اساس برپایی هیئت های مذهبی عنوان کرد و افزود: دستیابی به قله موفقیت در فرهنگ دینی و تمدن اسلامی تنها با محوریت بخشی به اندیشه صحیح و عمل صالح میسر است تا بتوان الگوسازی شایسته در این زمینه انجام داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه هیئت در کنار عقلانیت متکفل جهت دهی به گرایش تمدنی جامعه اسلامی است، افزود: مهندسی فعالیت هیئت باید به گونه ای باشد جریان سازی فرهنگی و همراهی و جهت دهی مناسب مسائل روز جامعه را در اولویت قرار داده و تنها به عزاداری و برنامه های مناسبتی اکتفا نکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت های مذهبی پرچمدار مبارزه با سکولار باشند

هیئت های مذهبی پرچمدار مبارزه با سکولار باشند