مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 16:102023-11-12ورزشي

تایید صلاحیت 96 درصد از داوطلبین انتخابات در اردبیل


96 درصد از داوطلبین انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین تایید صلاحیت شدند.

- گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید محمد اعتماد اعجازی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد:  براساس قانون جدید انتخابات که مرداد سال جاری تصویب شد، تغییرات قابل توجهی اعمال شد که از جمله آن می توان به افزایش فرایند انتخابات از 93 روز به 250 روز اشاره کرد.

وی افزود: 435 نفر در مرحله پیش ثبت نام از طریق سامانه وزارت کشور داوطلب انتخابات از حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین شدند که از تعداد مذکور 215 نفر حائز شرایط بودند.

فرماندار اردبیل با بیان اینکه حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین دارای سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است، گفت: با شروع فرآیند ثبت نام قطعی از 27 مهرماه، کاندیداها وارد فاز جدیدی از انتخابات شده و با شروع بررسی صلاحیت ها بالغ بر 96 درصد کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تأیید صلاحیت شدند.

وی با بیان اینکه مشارکت اصلی ترین هدف انتخابات است، تصریح کرد در این دوره از انتخابات برخلاف دوره های پیشین قرار است از امکانات دولتی نیز برای بحث تبلیغات کاندیدا استفاده شود که از جمله این امکانات می توان به سالن های ورزشی، مساجد، مدارس و… اشاره کرد که کاندیداها می توانند ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید صلاحیت 96 درصد از داوطلبین انتخابات در اردبیل

تایید صلاحیت 96 درصد از داوطلبین انتخابات در اردبیل