مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 11:302023-11-11فرهنگي

پسر «جان لوکاره» میراث پدرش را ادامه می دهد


یکی از شخصیت های مشهور مجموعه داستان های نوشته «جان لوکاره» این بار پس از درگذشت این نویسنده به قلم پسر او در کتاب جدیدی که به زودی منتشر می شود به جهان ادبیات بازمی گردد.

- یکی از شخصیت های مشهور مجموعه داستان های نوشته جان لوکاره این بار پس از درگذشت این نویسنده به قلم پسر او در کتاب جدیدی که به زودی منتشر می شود به جهان ادبیات بازمی گردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از گاردین، طرفداران مجموعه کتاب های هیجان انگیز نوشته دیوید کورن‍ ول معروف به جان لوکاره گمان می کردند که پس از درگذشت این نویسنده در سال 2020 دیگر شاهد روایت جدیدی از جورج اسمایلی ، شخصیت مشهور رمان های او نخواهند بود، اما این شخصیت پاییز سال آینده، این بار به قلم پسر جان لوکاره بازمی گردد.

انتشارات پنگوئن رندوم هاوس (PRH) اعلام کرده است این رمان که در حال حاضر عنوانی برای آن انتخاب نشده است توسط نیکلاس کورنول که با نام نیک هارک اوی می نویسد به رشته تحریر درآمده و اتفاقات یک دهه بین کتاب های جاسوسی که از سردسیر آمد تا پیله ور، خیاط، سرباز، جاسوس را روایت می کند.

شخصیت اسمایلی که یک مامور اطلاعاتی بریتانیاست، توسط جان لوکاره خلق شد تا به طور عامدانه متضاد شخصیت جیمز باند باشد؛ چراکه از نظر لوکاره که خود مدتی را در ام آی فایو و ام آی سیکس فعالیت کرده بود، شخصیت جیمز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پسر «جان لوکاره» میراث پدرش را ادامه می دهد

پسر «جان لوکاره» میراث پدرش را ادامه می دهد