مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 15:102023-11-09بين الملل

اعتراض مسکو به اظهارات سفیر رژیم صهیونیستی


سخنگوی وزارت خارجه روسیه آنچه سفیر رژیم صهیونیستی در مسکو درباره تاریخ خارج کردن شهروندان روس از نوار غزه گفت را «شوکه کننده» خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه آنچه بن زِوی سفیر رژیم صهیونیستی در مسکو درباره تاریخ های احتمالی خارج کردن روس ها از نوار غزه گفت را شوکه کننده خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری روسی تاس ، او در نشست خبری امروز پنجشنبه (نهم نوامبر، 18 آبان) گفت: واقعا از شنیدن بیانیه دیروز سفیر اسراییل در مسکو مبنی بر این که ممکن است هماهنگ کردن فهرست های روسی تا دو هفته طول بکشد، شوکه شدیم.

غیرقابل قبول است.

زاخارووا در ادامه تاکید کرد روسیه به همکاری نزدیک با همه طرف ها برای خارج کردن شهروندان روس از غزه ادامه خواهد داد.

  بن زوی پیش تر به خبرگزاری تاس گفته بود فرآیند هماهنگی فهرست ها برای خروج شهروندان روس از نوار غزه از طریق گذرگاه رفح ممکن است به حدود دو هفته زمان نیاز داشته باشد.

وی در ادامه مدعی شد طرف مصری محدودیت عبور روزانه 500-600 نفر را تعیین کرده و افزود در حال حاضر حدود هفت هزار نفر در صف خروج هستند.

  پیش از این رویترز به نقل از یک منبع گزارش داد حماس، اسراییل و مصر با میانجیگری قطر و با هماهنگی آمریکا به توافقی دست یافتند که به خارجی ها و مجروحان شدید اجازه خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض مسکو به اظهارات سفیر رژیم صهیونیستی

اعتراض مسکو به اظهارات سفیر رژیم صهیونیستی