مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 16:252023-11-12حوادث

آتش اختلاف های شخصی رستورانی را در رضوانشهر سوزاند


فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر از آتش سوزی عمدی یک رستوران و بازداشت متهم این پرونده خبر داد و گفت: این حادثه منجر به خسارت 20 میلیارد ریالی شده است.

- ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر از آتش سوزی عمدی یک رستوران و بازداشت متهم این پرونده خبر داد و گفت: این حادثه منجر به خسارت 20 میلیارد ریالی شده است.

سرهنگ سیدخلیل صفوی در گفت وگو با خبرنگاران در تشریح جزییات این حادثه اظهار کرد: درپی اعلام فوریت های پلیسی 110 مبنی بر آتش سوزی یک واحد صنفی رستوران در یکی از روستاهای رضوانشهر بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

او با بیان اینکه با حضور پلیس در محل و بررسی های انجام شده مشخص شد، فردی به علت خصومت شخصی اقدام به آتش زدن یک رستوران کرده است، گفت: آتش توسط عوامل امدادی به طور کامل مهار شد و این حادثه خسارت جانی درپی نداشت.

فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر از شناسایی و بازداشت متهم این پرونده و اعتراف او به اینکه با یک بطری بنزین اقدام به آتش زدن رستوران کرده خبر داد و با اشاره به اینکه میزان خسارت تقریبی واردشده توسط کارشناسان 20 میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: متهم 30 ساله برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش اختلاف های شخصی رستورانی را در رضوانشهر سوزاند

آتش اختلاف های شخصی رستورانی را در رضوانشهر سوزاند