مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 05:202023-11-15بين الملل

انتقاد قانونگذار پارلمان اروپا از ادامه حمایت از رژیم صهیونیستی


همزمان با ادامه بمباران غزه توسط صهیونیست ها، قانونگذارایرلندی پارلمان اروپا روز سه شنبه از ادامه حمایت اتحادیه اروپا از تل آویو انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، میک والاس قانونگذار ایرلندی پارلمان اروپا سه شنبه بعد از ظهر به وقت تهران به شدت از مواضع اتحادیه اروپا در قبال تحولات غزه و حمایت از رژیم صهیونیستی انتقاد کرد.

والاس در پستی در شبکه اجتماعی اکس نوشت: چگونه اتحادیه اروپا می تواند در مورد دموکراسی  و حقوق بشر اظهار نظر کند در حالی که  نه تنها رژیم آپارتاید و فاشیست در اسراییل را دموکراسی می نامید، بلکه آماده حمایت از اسراییل تا سرحد نسل کشی مردم در فلسطین است.

بر اساس این گزارش، در سایه تشدید حملات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و تنگ تر شدن حلقه محاصره آن، وضعیت ساکنان آن هر روز در حال وخیم تر و بحرانی تر شدن است.

در سی ونهمین روز جنگ غزه،  مواد غذایی اساسی مورد نیاز ساکنان در مناطقی که پناهجویان در آن به سر می برند تمام شده و وضعیت بیماران و مجروحان در بیمارستان ها وخیم است.

  تماس های هر روزه با خانواده های محاصره شده در شهر غزه و بویژه شمال آن، در پی ورود تانک های اسراییلی به برخی از این مناطق و محاصره شدید آن، حاکی از آن است که مردم قادر به هیچ تحرکی نیستند و در صورت خروج از منازلشان قطعا کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد قانونگذار پارلمان اروپا از ادامه حمایت از رژیم صهیونیستی

انتقاد قانونگذار پارلمان اروپا از ادامه حمایت از رژیم صهیونیستی