مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 19:002023-11-20سياسي

طرح ملی کتابت قرآن کریم در کتابخانه مرکزی اردبیل برگزار شد


مدیرکل ترویج کتاب خوانی و امور فرهنگی گفت: یکی از برنامه های ویژه هفته کتاب طرح کتابت قرآن کریم توسط کودکان و نوجوانان کشور است که امروز شاهد برگزاری این طرح در کتابخانه مرکزی اردبیل هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، محمدرضا اسفاری عصر امروز در بازدید از برنامه طرح کتابت قرآن کریم که در کتابخانه مرکزی اردبیل با حضور کودکان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از برنامه های ویژه هفته کتاب طرح کتابت قرآن کریم توسط کودکان و نوجوانان کشور است تا علاوه بر ارتباط با کتاب و قرآن که مقدس ترین و اولین و بهترین کتاب ما در زندگی است در برکات معنوی اینکار نیز سهیم شویم.

وی با اشاره به اجرایی شدن طرح کتابت قرآن در سه مرحله گفت: بر اساس رسم الخط عثمان طه صفحات قرآن کریم در 604 صفحه آماده و در اختیار کتابخانه های عمومی استان ها قرار گرفته است تا براساس فراخوان اعضای کودک و نوجوان کتابخانه های عمومی قرآن کریم را نگارش و طرح کتابت قرآن را اجرا کنند.

مدیرکل ترویج کتاب خوانی و امور فرهنگی افزود: نگارش قرآن اولین مرحله از طرح کتابت قرآن کریم و در مرحله بعد فراخوان رنگ آمیزی تذهیب این صفحات که توسط تذهیب کاران برجسته استان قم طراحی شده اند عملیاتی خواهد شد و در مرحله سوم نگارش معنی آیات اجرا خواهد شد  و قطعا برکات معنوی این کار در زندگی این کود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ملی کتابت قرآن کریم در کتابخانه مرکزی اردبیل برگزار شد

طرح ملی کتابت قرآن کریم در کتابخانه مرکزی اردبیل برگزار شد