مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 16:002023-11-12اجتماعي

وزیر آموزش و پرورش: مدارس به دلیل آلودگی هوا تعطیل نمی شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران، درباره تعطیلی مدارس برخی مدارس به دلیل آلودگی هوا، - وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه به هیچ عنوان در هیچ شرایطی رأی به غیر حضوری شدن مدارس نمی دهیم، گفت: بخشنامه ای در این هفته ابلاغ می شود تا اگر به دلیل آلودگی هوا مدارس غیر حضوری شد، کلاس ها تعطیل نشوند به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران، درباره تعطیلی مدارس برخی مدارس به دلیل آلودگی هوا، اظهار کرد: بخشنامه ای در این هفته ابلاغ می شود تا به هیچ عنوان در زمانی که به دلیل آلودگی هوا مدارس غیر حضوری شد، کلاس ها تعطیل نشوند.

وی با بیان اینکه اگرچه موضوع صنعت و تولید بسیار مهم است، ولی در بلند مدت، تربیت دانش آموزان و آموزش مهم تر است، افزود: تعطیل کردن یا غیر فعال کردن مدرسه باید اولویت آخر باشد؛ نه اینکه اولویت اول باشد.

صحرایی با تأکید بر اینکه به هیچ عنوان در هیچ شرایطی رأی به غیر حضوری شدن مدارس نمی دهیم، اضافه کرد: خواهشم از کمیته آلودگی هوا این است که به این سیاست راهبردی دولت، توجه کند.

وی با بیان اینکه جایی که امکان و انتخاب بین مدارس و صنایع است حتما اولویت ما، فعالیت مدارس است، گفت: صنایع مدتی خاموش شود تا آلودگی هوا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر آموزش و پرورش: مدارس به دلیل آلودگی هوا تعطیل نمی شوند

وزیر آموزش و پرورش: مدارس به دلیل آلودگی هوا تعطیل نمی شوند