مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 13:052023-11-01فرهنگي

یادواره شهدای دانشجوی مدافع حرم برگزار می شود


سرپرست جهاددانشگاهی واحد استان قم در دیدار با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، گفت: جشنواره مهدویت و یادواره شهدای دانشجوی مدافع حرم توسط جهاددانشگاهی استان برگزار می شود.

- ایسنا/قم سرپرست جهاددانشگاهی واحد استان قم در دیدار با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، گفت: جشنواره مهدویت و یادواره شهدای دانشجوی مدافع حرم توسط جهاددانشگاهی استان برگزار می شود.

به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان قم، حامد حیاتی سرپرست این واحد در دیدار با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ضمن قدردانی از زحمات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری جشنواره مهدویت، اظهار کرد: همکاری فکری و معنوی این اداره کل به ویژه در جشنواره مهدویت و شهدای مدافع حرم موجب انجام اقدامات مطلوب تر می شود.

وی گفت: جهاددانشگاهی در حال پیگیری دو مسئله فرهنگی است که شامل برگزاری جشنواره ملی مهدویت با رویکرد جدید و همچنین برگزاری یادواره شهدای دانشجوی حرم می شود.

در ادامه علی حسینی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد استان قم، با اشاره به در پیش رو بودن پنجمین دوره جشنواره مهدویت بیان کرد: در پنجمین دوره این جشنواره به حوزه های مقاومت با توجه به داستان های آخرالزمانی ورود کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهدای دانشجوی مدافع حرم برگزار می شود

یادواره شهدای دانشجوی مدافع حرم برگزار می شود