مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 12:352023-11-11سياسي

استفاده از ظرفیت چاپ تمبر مشترک در تحقق روابط بین الملل


بهره گیری از ظرفیت چاپ تمبر مشترک بین ایران با سایر کشورها به منظور توسعه روابط سیاسی بین الملل در نشست بین معاون وزیر ارتباطات و معاون سیاسی وزارت امور خارجه مورد بررسی قرار گرفت.

- بهره گیری از ظرفیت چاپ تمبر مشترک بین ایران با سایر کشورها به منظور توسعه روابط سیاسی بین الملل در نشست بین معاون وزیر ارتباطات و معاون سیاسی وزارت امور خارجه مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تمبر از جمله مهمترین ابزاری است که یادآور خاطرات گذشته است؛ قطعه کاغذی کوچک با زبان تصویری که فاقد هرگونه محدودیت مرزی بوده و قابلیت حفظ تاریخ و فرهنگ یک کشور را دارد و از سوی دیگر سفیری جهانی است که می تواند فرهنگ و هویت هر فرهنگ و ملتی را به دنیا منتقل کند.

تولید تمبر مشترک بین ایران و کشورها سالهاست که مورد توجه قرار گرفته است و از آن برای تحکیم مناسبات و توسعه روابط فی مابین استفاده می شود.

به طور مثال سال گذشته محمود لیایی-مدیرعامل شرکت ملی پست- در نشست با قائم مقام مدیرعامل پست عمان در راستای تحکیم مناسبات فی مابین دو کشور به چاپ و انتشار به عربستان سعودی سفر کرده بود؛ در چهارمین روز از این کنگره با رییس پست عراق نیز دیدار و گفت وگو کرد و در این دیدار انعقاد تفاهم نامه با پست عراق و همچنین چاپ تمبر مشترک دو کشور مورد بررسی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت چاپ تمبر مشترک در تحقق روابط بین الملل

استفاده از ظرفیت چاپ تمبر مشترک در تحقق روابط بین الملل